fbpx

Kaip pasiruošti masažui

Published by Karolina on

Klasikinis masažas padeda atsipalaiduoti, sumažinti nerimą, įtampą, atpalaiduoja įsitempusius raumenis, suteikia tonizavimo efektą nusilpusiems raumenims, sumažina traumų tikimybę, gali turėti gydomųjų savybių. Geriausių rezultatų iš masažo galima laukti, kai ateini jam pasiruošęs ir žinai ko tikėtis.

4 būdai, kaip pasiruošti masažui

Įsitempę raumenys ir patiriamas stresas yra pagrindinės priežastys, dėl kurių žmonės lankosi pas masažuotojus, todėl papildomai įsitempti dėl laukiančio masažo nėra būtinybės. Kviečiame susipažinti su pagrindiniais patarimais, kurie padės į masažo kabinetą žengti atsipalaidavus.

  1. MAISTAS IR GĖRIMAI PRIEŠ IR PO MASAŽO

Internete gausu patarimų, rekomenduojančių prieš masažą ir po jo gerti daugiau vandens arba žolelių arbatos. Galbūt teko girdėti, kad taip daryti reikia norint greičiau išplauti toksinus. Nors minėta priežastis yra labai ginčytina, tačiau vis tik rekomenduojame prieš masažą ir po jo suvartoti daugiau skysčių nei įprastai. Iš patirties sakome, kad tai padės jaustis geriau. Tiesa, nepamirškite, kad kava ne tik kad nesiskaičiuoja prie išgerto skysčių kiekio, bet ir minusuoja dalį jo. Vis gi, jei masažas bus anksti ryte ir negalite be kavos, tuomet ją išgerkite prieš masažą, bet tik ne po jo.

Kalbant apie maistą, racionalus protas sako, kad prisivalgyti prieš masažą nevalia – bus sunku ir nepatogu gulėti, o ką jau kalbėti apie juosmeninės srities judinimą. Prieš masažą reikėtų vadovautis tokia pačia taisykle kaip ir prieš sporto treniruotę – suvalgyti kažką lengvo ir turinčio šiek tiek baltymų. Švieži vaisiai, saujelė riešutų ar kale salotos – geriausi pasirinkimo variantai.

Po masažo reikėtų rinktis itin maistingą ir mineralais turtingą maistą. Meniu turėtų būtų šviežūs vaisiai, įvairiaspalvės daržovės (garintos arba lengvai pakeptos) su rudais ryžiais. Galima ir salotų, gardintų gabalėliu ant grotelių keptos mėsos. Tiesiog atsiminkite – po masažo reikia papildyti mineralų ir baltymų atsargas.

Jei planuose energetinis masažas – rekomenduojame valandą iki masažo suvalgyti riešutų arba pasilepinti mėgstamų riešutų kremu. Jei po energetinės sesijos dar skrajojate, suvalgykite gabalėlį geriausios kokybės šokolado.

2. LAISVA APRANGA, SUSEGTI PLAUKAI

Ateiti į masažą reikėtų apsirengus laisvus drabužius. Jei į masažą keliaujate po darbo ar oficialaus susitikimo, rekomenduojame su savimi atsinešti laisvą aprangą. Masažuotojas prieš procedūrą jūsų paprašys nusirengti, patogi apranga padės tai padaryti greičiau ir be streso. Jei ruošiatės ne viso kūno masažui, visiškai nusirengti nėra būtinybės, tokiu atveju neveržianti apranga leis lengviau apnuoginti reikiamą kūno plotą. Be to, masažas atpalaiduoja, todėl vargu ar po norėsi, kad tave varžytų apranga. Moterims reikėtų nepamiršti prieš masažo procedūrą susisegti plaukus.

Masažuojant plaukai draikosi, todėl masažuotojas turi juos saugoti, kad nepeštų. Be to, iškritę plaukai patenka ant masažuojamo ploto, o tai neleidžia tinkamai atlikti masažo. Kita vertus, jei atėjote ne galvos masažui, tikriausiai nenorėsite išeiti riebaluotais plaukais, todėl, jei po masažo norite atrodyti tvarkingai, derėtų prisiminti pasirūpinti savo plaukais.

3. KVĖPUOK

Kūno ir proto atsipalaidavimas yra masažo esmė. Tavo masažuotojas stengsis atpalaiduoti tavo raumenis. Normalus kvėpavimas padės paspartinti atsipalaidavimą. Labai dažnai žmonės ilgam sulaiko kvėpavimą arba kvėpuoja paviršutiniškai, nes jaučiasi nejaukiai ant masažo stalo, tačiau tokia praktika sumažina masažo efektyvumą. Sulaikius kvėpavimą raumenys labiau susitraukia, todėl pasidaro kietesni ir sunkiau atpalaiduojami. Dabar, kai žinai, kad kvėpavimas yra neatsiejamas nuo puikių masažo rezultatų, prisimink normaliai kvėpuoti, kol masažuotojas atlieka savo darbą.

4. NEBIJOK BENDRAUTI

Masažuotojas yra tam, kad tau padėtų geriau jaustis. Turi probleminių kūno vietų, o gal tiesiog nori atsipalaiduoti – išsakyk savo lūkesčius masažuotojui. Masažo metu greičiausiai bus naudojamas aliejus, losjonas ar kitos priemonės, padedančios sumažinti trintį ir tiksliau atlikti judesius, todėl prieš masažą būtinai pasakykite, jei turite alergijų. Taip pat rekomenduojame masažuotojui pasakyti apie kitokius turimus sveikatos sutrikimus, nes žinodamas realią situaciją jūsų pasirinktas specialistas galės tiksliau parinkti ir pritaikyti masažo būdus. Nors masažuotojas yra kvalifikuotas profesionalas, jis nori sužinoti, jei masažo metu patiriate diskomfortą dėl per stipraus spaudimo, tik žinodamas galės pakoreguoti taikomą techniką, kuri atitiktų jūsų fizinius poreikius.

Jei norite sužinoti, ko tikėtis masažo metu, perskaitykite kitą mūsų straipsnį, kurį rasite čia.


Malonaus masažo jums!
Su meile Moon therapy 🙂

Apie mane


Karolina

Esu klasikinio, gydomojo bei meridianinio masažo praktikė, natūralių dalykų ir sveikatinimo propaguotoja, ieškotoja ir atradėja.

0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *